"HARRY NEW MIDSUMMER"

God kväll :)!

..Det känns rätt konstigt att inte skriva blogg varje dag längre, men det faller mej inte in att sitta så mycket vid datorn nu i sommartider. I vilket fall som helst så lever jag!

Igår var det dessutom midsommar, dte var himla roligt. Jag fick låna mona föräldrars kamera (då min är sönder), så nu har jag en hejdundrans massa bilder att lägga upp :D.

Firandet började hos Amy, med massa mat! Jag & Sophie stod för tårtorna ;).


Snappsvisor och mat gjorde oss glada :)


 Sen hoppades det lite studsmatta i solskenet :)


Sen begav vi oss vidare på fest i Lillö, där vi dansade runt "stången" :D


Förutom att jag senare in på natten frös ihjäl och inte fick tag i någon taxi, så var det en hellyckad kväll. Som tur är fick jag cykel-skjuts hem & riktigt god nattamat :).

Förövrigt har jag en sjukt rolig film från igår, ska försöka greja upp den på facebook ;)

So long<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Söta tjejor :]

2008-06-22 @ 10:30:13
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: babba

Svar till Linn:

Ja, ellerhur? Jag må ha världens snyggaste kompisar :D

2008-06-22 @ 17:52:00
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0