Kalaskul!

Tjo hallå hej :)!

Igår åts det massa med tårta hos Elin, det gillas :D.
Efter hennes kalasande tog jag, Sophie, John, Oline
& Unni oss en blöt cykeltur till söder. Där bjöd John
vin & choklad, samt fight club - Mycket trevligt!



 Födelsedags-Elin äter tårta <3







Idag har jag haft kvalitets-tid med mamma, lillasyster & hunden
- Vi var och åt black & white på Martini, det var trevligt!


Ikväll ska jag först på någon informations grej på skägg & lockar (det kom fram två frisörer till mig på stan idag och undrade om jag ville vara med på deras visning som är om några veckor, så ikväll kl 18 skulle jag dit iaf!), sen ska jag se en väldigt bra film.
So long<3

Kommentarer
Postat av: Helle

haha jag åt också black and white från martini idag xD

2008-06-23 @ 21:39:55
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0