en liten paus från the happy day

GAAAH! Nu tar jag paus från min glada dag och leverar lite ilska, för jag kom just på att dagen inte alls det varit HELT felfri.

Förutom att jag nästan dog av rastlöshet på 2 timmars spanskan idag, så hade jag historia direkt efter det. Väl där fick jag tillbaka historia uppgiften jag tvingades göra som kompensation till att jag missade provet... Den gick åt HELVETE! Det hade stått VG+, men sen hade den lilla råttan STRYCKIT ÖVER pluset (!) Slutsats: jag fick vg och blev jävligt arg. Jag hade fan så mkt hellre gjort provet isf.. ÅÅH jag vill slå nån! Jag får fan aldrig mvg längre, jag går under, hejdå.  (salt o peppar och i-landproblem, men jag är faktiskt arg på riktigt)

..men mitt fetaste problem just nu är franskan. Jag har prov på torsdag och jag vet inte vart jag ska bli av. Sophie föreslog kollektivt självmord, hmmf.. salt o peppar på det med, men jag är faktikst arg och överdrifter är roliga -allt låter mycket värre då :)

SÅÅÅÅ nu fick jag ut mina agressioner, nu kan min glada dag fortsätta! Tack för mej =)

Kommentarer
Postat av: alexuuuus

don't worry, be happy ;)

2008-03-11 @ 21:23:24
URL: http://alece.blogg.se
Postat av: alec

haha det tror jag med :D du kan med få testa ;)

2008-03-11 @ 21:52:56
URL: http://alece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0