Glädje ligger i luften

"Jag har varit så sjukt glad hela veckan!" /Emma
Haha, ja det har ju visselrigen bara gått två dagar xD

..men sanning, glädje ligger i luften och jag gillar det. Jag längtar sjukt mycket till fredag, då bär det av till malmö för massa shopping + provsminkning (inför fotografering på söndag), sen på kvällen blir det vin för hela slanten!

Men mest av allt längtar jag till Påsklovet, det är nog det som gör mej och Emma så glada nuförtiden ;D -Göteborg & Lund står på schemat, vilket innebär nya människor, fest och shopping >>TOPPEN!

image238

Tränings uppdate:
den rullar på, har lite tränings-abstinens idag, känner för att simma.. men verkar inte vara någon som kan :/ Men om inget annat så blir det Core + gym imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0