Internet-strejk för en dag ^^

Igår internet-strejkade jag :O ..istället lekte jag duktig
- stannade kvar och "pluggade" i skolbiblioteket med Emma
- tränade i massor med Emma
- lade mig i tid

...Vilket ledde till att jag var i skolan 40 minuter innan vi började (!) Radell trodde han såg i syne när han såg mej sitta där med näsan i boken imorse xD - Jag kan om jag vill ;D


Idag är ingen vanlig dag, för idag är Alltr3's födelsedag :D -GRATTIS SLYNA!
Vi firade honom med fika på fenix, dock var han inte där. För han var hemma xD ..men han fick ett fint mms av mig ^^ ....för vet ni? "aldrig mera sms!" haha!


Förövrigt måste jag säga att Café Fenix är överskattat! Där är inte så jävla gott som alla påstår :S ...allt jag fikade idag var blää, till och med kaffet! Café Nostalgia ftw<3

Kommentarer
Postat av: Helena

hahah ja men det är ju photoshootmodellgrejs du ska på :D jag längtar efter monki och dej också :) rings kanske ikväll my darling?

2008-03-13 @ 18:25:49
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: tack :) tur att jag inte läser c kurs =P

2008-03-13 @ 20:59:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0