löneförsänkning?! GAAH!

Godkväll!
Idag har jag varit på jobbet och haft vinprovning + avsmakning av den nya menyn (förrätter, huvudrätter, efterrätter ...mums!), dessutom hade vi ett litet personalmöte
 
-vilket var mindre trevligt:
1. vi i disken fick klagomål på vår städning (!)
2. PLUUS att (här kommer det värsta) vi i disken har genom alla tider fått fel lön (!) ..vi har tydligen fått "för mkt" i timmen, dvs lika mycket som servitörerna "som är 25år och utbildade" ... och vi småttingar på 17 år som sliter i disken ska därför få löneförsänkning av något slag :O -JAG DÖR! Så torsdag nästa vecka ska vi prata en och en med chefen och komma överrens om något -är sjukt nervös! Får jag mindre än 80kr/h så slutar jag, LÄTT! åååh vad arg jag är!!

Förövrigt så var jag med i tidningen idag :)
image261

Kommentarer
Postat av: johanna

där är ju emma också, i min o helles klass! =)

2008-03-29 @ 18:12:54
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0