Malmö once again

Hallå, bloggtorka nu i två dagar typ :O (!)

Aja, i lördags blev det den mest otippade trion hemma hos Joanna: Jag, Joanna och golf-Philip! Men det blev en helmysig kväll  med massor av marrängswizz @ Joannas säng + "deep" talk ^^ haha! Förövrigt så vann jag melodifestival-gissningen ;) -Jag tippade på Charlotte (YÄÄY), Joanna tippade på Sanna Nielsen och Philip tippade på LInda Bengtzing -Dem hade fel, jag hade rätt ;)

Söndag morgon gick jag vilse i Viby, därefter fick det bli taxi in till stationen (som jag skulle betala "senare"? vafaan?! :S) aja, sedan bar dte av till Malmööö once again! Hade riktigt kul där, massor med trevliga tjejer och såklart jätte duktiga make up artister & hårstylister - I like!

image248

Ungefär såhär såg jag ut, dock mööd finare i verkligenheten och på den riktiga bilden, vilken jag nog får om sådär 1-2 veckor? hmm..


Förövrigt så är det fan roligt att gå i skolan(!) -ja, jag är typ kär  livet<3

Kommentarer
Postat av: alec

man får klä sig efter vädret vilket blir alla möjliga plagg haha:P Snygg du är på bilden, fast iförsej du är alltid snygg kvinna =)

2008-03-17 @ 15:44:59
URL: http://alece.blogg.se
Postat av: Helena

du är SNYGG dude!
och hey, skolan är faktiskt rätt underbar ibland :)

2008-03-17 @ 18:32:45
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Anonym

FYFAAAAN vad du liknar Eva Longoria :O

2008-03-22 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0