Överdrifter är exotiska

Godagens! Här sitter jag, framför datorn, men helt redo för ytterligare ett äventyr i malmö :D haha! Idag blir det fotografering på industrigatan, vilket tydligen ska vara i stil med rosengård.. prostitution & knark gatan -Yes på det. Men helt ärligt så är jag livrädd, så jag har med mig en bodyguard ;) moahaha (hoppas ni har överseende med mina överdrifter, för jag gillar dem. Allt låter mer exotiskt då.)

Aja, hoppas jag hinner med lite shopping med, är så jävla monki-sugen xD haha. Förövrigt så tog jag ledigt från skolan idag, men som kompensation hade jag tänkt studera på tåget ^^ ..FAST... jag har även packat ner mitt PSP vilket kan försvåra studerandet en aning xD

Massa babbel från min sida idag ja, men här bjuder jag på ett litet kollage från fredagkväll. Tack Soffan för en mkt trevlig kväll, men god mat m.m. "ser ni jordgubben?" ;)

image221

Kommentarer
Postat av: joanna

JAG DOG!! "ser ni jordgubben" HAHA

2008-03-03 @ 21:22:02
URL: http://joannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0