Underbar start på lovet!

Sicken start på lovet! - kunde inte varit bättre.

Torsdagen började med skola, följt av shopping och tåg mot Lund. Väl i Lund gick vi först lite vilse, kort därefter hittade vi ut från tågstationen och träffade Macke & Linus :)

Vi började kvällen med lite mat och en väldigt mogen lek:

- Hej! Jag heter Babba

"Heeej Babba!"

- Jag fyller år den 2 December och på fritiden brukar jag gymma med Emma, jobba och träffa kompisar.

HAHAHAH, väldigt bra sätt att lära känna varandra på :P


Så snart bar det av till Måns cribb för lite fest, vilket var riktigt kul -Härligare killar får man ju leta efter (även fast jag blev väckt mitt i natten med deras djungel-sång + en kanna vatten i ryggen -YES på det).


image254



image255Dagen efter hade jag tänkt mej en chill bakis-dag, men så blev inte fallet. Klockan 8 (!) på morgonen ringer hårstylisten Emilia mig och frågar om jag kan ställa upp på en fotogrefering samma dag, eftersom den egentliga modellen hade hoppat av sådär i sista stund.. Snäll som jag är var jag på ;D

- 10 minuter senare var dem i staffanstorp och hämtade upp mig, sen bar det av till Malmö. Det blev en aning cirkus inspirerad styling som vi fotade utomhus(!) -OM jag frös! men kul var det =). Får antagligen ett litet smakprov på en av bilderna redan ikväll :D yäy!

Efter den kalla fotograferingen var det dags att åka hem till kristianstad, för att sedan jobba på kvällen (trodde jag skulle dö). Men som tur är så var det väldigt lugnt på jobbet, plus att jag fick dubbelt betalt - Money for nothing ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

du är snygg och lund var det roligaste på länge :D

2008-03-22 @ 19:32:51
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Joanna

snygg du är babby, hihi

2008-03-22 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0