ÄCKEL HOBBY-RÖKAR-[censurerat]

Tjohej!

Just nu sitter jag i biblan och lider mig igenom [censur]'s & Mimmis äckliga röklukt, etta aldirg någonsinn röka! Däremot har Radell just lärt mig det nya igoogle ;) haha

Aja, såhär kul hade jag igår =)
image362

Ikväll ska jag vara kulturell och gå på teater 8-) ...och gymma ;) So long<3

Jag fick censurera namnet på hobby-rökaren, då personen i fråga lovat mig att aldirg mer röka igen :). Jag har härmed bevisat mediers viktiga roll i samhället: De har en avskräckande effekt. Så en sak vill jag meddela: gör inget dumt i min närhet, för då hamnar det garanterat här ;).


Kommentarer
Postat av: anna

jajamänsan, härlig kväll helt enkelt. :) får göras om MED ETT FALSKLEG, TACK :)

2008-05-22 @ 21:06:04
URL: http://annastrindberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0