Annabbas @ makeupstudion

God dag mina vänner :)!

Sitter nu med laptopen i knät på makeupstudion, väntar på att få min sista styling inför fotograferingen 16.00. Förövrogt har jag & Anna (Annabbas, som vi numera kallar oss ;D), lite planer på en egen komponerad fotografering, weeii vad roligt det ska bli att få komponera något eget! -mer om det sen ;).

Här kommer lite pic's istället :)

Typ så här såg första hårstylingen ut, enkelheten själv :)
image351

Och här har vi en Anna som äter äpple och en Anna som leker med min laptop :)
image352

Och slutligen har vi en trött Peter som kämpat med vår styling hela dagen :)
image353

Så, nu ska jag leka social ett tag :) So long<3

Kommentarer
Postat av: sau

Söt du är, och kul med fotografering.

2008-05-18 @ 22:08:15
URL: http://sau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0