Babba har inte dött

Hallå gott folk :)!
det är pretty much som om jag gått to dött. men det har jag inte :).

I tisdags gjorde jag iaf något otroligt, jag lekte häst-Babba! Jag red för första gången i hela mitt liv, gud så roligt och härligt det var :)

Min snygga rid-outfit + min snygga cykel-stajl + Balo & Elin :)
image368

Efter ridningen lagade vi mat & tårta hos Elin :), myys. Det blev den mest otippade folksamlingen: Elin, Jag, Joanna, Ellen, Emil, Anna & Dionis, hahha :D.
Dionis: Men va? Vad gör alla NI här?
Jag: Vad gör DU här?!
Dionis: Vi skulle chocka elin med vårt besök, men dte var fan NI som chockade oss xD!

Baconrullad kycklingfilé i sås med ris + Marrängtårta & en glad Joanna :D
image369

Igår Var det skattjakten som rullade på hela dagen! Shit vad många roliga utklädnader :D, alla bilder komma upp på vår bilddagbok: http://soderport09.bilddagboken.se -håll utkik efter en rosa kamera ;)

Här är jag mitt i Öster vs Söder kriget ;)
image370

Nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på bdb:n :) So long<3

Kommentarer
Postat av: Elin

haha! jag såg allt den rosa kameran! och hur roligt folkt var utkkädda så kan jag meddela att du var snyggast i hela t-parken tjejen!

2008-05-29 @ 12:51:37
URL: http://elinlovijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0