blandade känslor, minst sagt.

Tjohej!
I helgen har jag varit fjantigt glad, och dess gladare blev jag imorse när jag fick mvg på nationella speaking testet i engelska b (!). Det är helt sjukt, jag som hatar engelska :S!

Så här kul hade jag i malmö:
Glass & guitar hero :D -yes på det!
image336

Men den glädjen höll sig inte så länge. På idrotten idag så orienterade vi (igen), jag är nu helt sönderköttad av alla nässlorna :@! Dessutom avslöjade matteläraren att jag inte får mer än g i matteC-kursen, böööl.

Radell: Babba, du gör nog rätt i att skolka för modellandet, det verkar löna sej mer..

Nu kan allt dra åt helvete. 
Fan vad arg jag är! DÖ SLYNA.

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahahahaahah, radell-citatet! :( åh, det fixar sig. skolan är skit nu och föralltid. aldrig mer orientering i hela ditt liv, det är ju positivit iallafall! puss min söta!

2008-05-12 @ 16:14:25
URL: http://joannis.blogg.se
Postat av: alec

hahaha radells kommentar med modellandet :P XD

2008-05-12 @ 19:02:37
URL: http://alece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0