En ledig fredag

God dag gott folk :)!

Igår hann jag med löjligt mycket. Allt från kristainstad-vandring med skolan, till bahus, picknick och grillparty. Det gillas :).

Förövrigt gjorde jag & Sophie en sjukt god drink: Slush-ice med smak av hallon + vodka + frusna bär = MUMSFILIBABBA!

image363

Föutom grillad krov, åt vi också massa med jordgubbar och körsbär som Stefanie hade tagit med sig, plus att vi senare åt kladdkaka -mums mums. Bortsett från Emmas köttiga sår, var allt på topp :)

Emma (i telefon till Danne): Jag är helt köttad och luktar bara blod och.. VAR FAAN ÄR MIN CIGG?!!!? bla bla, och DUU, tro INTE att jag är full !!!!
Danne: ehh.. ja okej, jag sover nog hemma då.
Emma: Nu ska han sova hemma :S , vaaa?! :S

Ikväll ska jag & Joanna fixa med gottis, för att sedan bege oss till Alec och se på Eurovision song contest, traditionsenliga som vi är :). So long<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0