Häst-babba

God dag :)!

Igår bröt helvetet ut på jobbet, att jag var nära på att dränka mej själv i disken ett tag. But I didn't. Stort tack till Juicen & Linn som kom med godis till mig :) -Höjdpunkten!

Idag är det sommar. Jag önskar att Elin vore hemma så vi kunde rida igen. Det råder nog en häst-babba inom mig trots allt, sjukt otippat att JAG skulle tycka om att rida(!).

Baloo & Jag, Baloo & Elin! Haha, så små vi ser ut ^^
image374

...Men eftersom det inte blev något ridande idag, tröstade jag mig med att gå ut med min hund istället :). Han är faktiskt himla go han med<3.
image375

Ikväll blir det jobb igen, och imorgon är det dags för en hippie-fotografering i Ystad :D

So long, gott folk<3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej, jag undrar om du skulle vilja delge ditt chokladmousserecept med oss här på din blogg? Den verkar jättegod!
Kattis

2008-05-31 @ 16:42:11
Postat av: babba

Svar till Kattis:
Faktum är att jag oftast använder mig av Ekströms chokladmousse, med chokladbitar i. Den är jättegod, och enkel ;)

2008-05-31 @ 16:53:15
URL: http://babybabbs.blogg.se
Postat av: Fanny

det är allt bra roligt att rida!

2008-06-02 @ 13:33:53
URL: http://fannyan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0