Hello sum

Hallå gott folk =)!

Idag är jag fjantigt glad igen, för nu är hela matte C kursen historia -aldrig mera matte! Dessutom är det sommar utanför min dörr, varav jeansklänningen åkte på och strumpbyxorna av, hello sum!

Första gången mina ben möter Sveriges sol i år!
image333
Har förövrigt varit och shoppat med min käre bror som är på besök, dock åkte han lika snabbt igen -nu är han på väg till norge, inte många som trivs här i k-stad alltså ;)
-INTE jag heller för den delen. Hej götet om två år ;).

En annan glädje-sak var dagens besök hos frisören! Nu är äntligen utväxten borta, plus att Matilda bjöd på jordgubbar :D -Haleluja day!

I väntan på färgen hos frisören blev det läsning & jordgubbar :D
image334

Ikväll blir det fest a la 17åringen (dvs förfest utan utgång, höhöh)
So long<3

Kommentarer
Postat av: Therese

ellerhur, ja super söt :) vad kostade den? ;)

2008-05-09 @ 23:00:38
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: linda

äter du jordgubbar i mjölk eller vad är det? :)

2008-05-13 @ 14:06:32
Postat av: babba

Svar till linda:
Hahha, japp! Visst är det jordgubbar i mjölk, mums :)!

2008-05-13 @ 15:15:41
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0