lycka kan köpas

God dag mina vänner :)!

Idag är jag väldigt glad, för jag har nämligen precis blivit en dator rikare :D. Köpte mig en laptop med mobilt bredband, för att komplettera min vanliga dator. Så nu kan jag plugga och blogga vart jag än går ;D haha!

På söndag ska jag till malmö och fotas (med den fantasy-sminkningen jag skrivit om), då ska bannemej laptopen få följa med! -Yääy :D! Stort tack till pappsen som hjälper mig med kostnaderna <3.

Här har vi mina två senaste köp :)
image316

Nu ska jag studera franska, vilket är bajs. Sen ska jag se på gg med Päran och Sannis :D


Kommentarer
Postat av: hannah

hej,
du är ju modell för sweden models,
kan du va snäll & berätta hur castingen gick till? jag är väldigt nyfiken..vad du hade på dig och så.. :)
sen måste jag säga..bra blogg har du också!

2008-05-04 @ 20:18:04
Postat av: babba

Hej Hannah :)

Jag var aldrig på en sådan "öppen casting", utan jag kom med genom deras "nova modell"-tävling.

Men att rekomendera inför deras casting är att ha väldigt narturligt smink, tätt åtsittande kläder och ett par klackar skadar ju aldrig ;). Tveka inte på att gå dit, de är så snälla där så du kommer absolut inte ångra dig =)!
Lycka till! /b

2008-05-04 @ 20:34:02
URL: http://babybabbs.blogg.se
Postat av: babba

Hej Hannah :)

Jag var aldrig på en sådan "öppen casting", utan jag kom med genom deras "nova modell"-tävling.

Men att rekomendera inför deras casting är att ha väldigt narturligt smink, tätt åtsittande kläder och ett par klackar skadar ju aldrig ;). Tveka inte på att gå dit, de är så snälla där så du kommer absolut inte ångra dig =)!
Lycka till! /b

2008-05-04 @ 20:34:26
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0