Studentkommittén ftw!

God dag gott folk :)!

Idag har tre vädligt trevliga saker inträffat:
- Jag får MVG i Idrott & hälsa :)
- Jag hämtade ut min avslutningsklänning hos sömmerskan :D
- Jag & Radellis fick 100kr var i hittelön :D
Då vi i fredags hittade en mobil på gatan, och tog oss tiden att lämna tillbaka den :)

Annars har Studentkommittén haft möte, vilket var väldigt givande. Hela söderport är numera invaderat utav vår fina marknadsföring av vår bilddagbok :)
image365
(obs, vi använde oss av rosa papper.. tjusigt va? ^^)

Sen hade jag planerat in lite gnäll med:
VAD VILL VÄDRET? Av alla dagar, så skulle det såklart regna IDAG(!) då vi planerat att grilla! Blä på detta möget. Men det får bli en mys kväll istället. Mat & vin + film med Sophie & Helle står på schemat <3.

BTW! Kolla in vår artikel på Elite :D - So long<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0