Valborg i bilder

Hej gott folk :)!

Valborg igår var inte det minsta överskattat, fyfasen vad roligt jag hade! Hellyckad kväll, från början till slut. Det blev löjligt god mat hos Alec<3, senare blev det taxi till "kulltorpet" för lite partyparty :D.


Här har vi några mat-bilder:

image312

Och här har vi några dans-bilder:

image313

Förövrigt ska jag till malmö imorgon :D. Ska inom Swedenmodels och lämna en skiva med bilder, sen ska jag intervjua Anne (Make up artist). Ska bli riktigt skoj! Jag har planerat in de bästa frågorna ;). Publicerar antagligen intervjun här när den är klar, om det är okej för Anne vill säga :) -So long mina vänner! (önska mig lycka till!) <3


Kommentarer
Postat av: alec

så jävla kul igår :D

2008-05-01 @ 16:00:18
URL: http://alece.blogg.se
Postat av: Helena

lyckad valborg för en gångs skull :D

2008-05-01 @ 16:28:08
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0