3:3 Around the world!

God morgon gott folk!

Här följer en resumé från helgen, som jag egentligen hade tänkt dela med mig av igår men prioriteringarna fick istället bli pappa och svenska B.

Men men. Fredagen bjöd som ni säkert vet på 3:3 med temat Jorden Runt! Jag agerade TIVOLI fotograf och har därför samlat på mej en hejdundrans massa bilder. Jag har nu valt ut de 50 bästa bilderna, som jag snart ska ge till My. Så håll utkik på hemsidan ;).

Lite pic's så länge:

Förfest hos The AFrican Queen ;)


Joddlarn, Scotten och Mexican-jag ^^


Around the world!


Väl inne på class träffade jag på folk från alla jordens hörn!


Min Helle kom på besök för att ta lite bilder <3


Vid ett tillfälle blev scotte-sophie nerslagen av scotte-radell (!)


Efter det kalaset var det dags för nattamat :D


..Sen var det tack & adjö för detta 3:3, så nu ser jag framemot nästa :D!

Lördagen bjöd på:
- Laserdome
- Bar-B-Ko käk
- Film & mys med J.

Söndagens bjöd i sin tur på:
- Besök hos fadern min. Mat + fika <3
- Plugg plugg plugg
- Two and a half man, med J!

På återseende, gott folk! /B.

Kommentarer
Postat av: Helle

haha oj vad snäll jag verkar här i ditt inlägg ;D ... när jag i själva verket kom, tog några bilder, förstörde emmas kamera och sprang iväg med haris till grand snabbt som tusan xD

2008-11-10 @ 15:15:44
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0