Black & White

God dag!

Helgen har varit helt perfekt. Fredagen bjöd på mysig spa-kväll på Hälsa & Helhet med John, därefter god mat och film.

Lördagen började med lite jobb hos the Schmidt's. Därefter bjöd Helle & Ange på Black & White party, vilket kom at bli helgens höjdpunkt! 

 
Först var vi dock hos John på lte fördrinkar och snittar som jag gjort ^^.


Helle & Ange var så snygga så :)

 
Så här såg min klänning ut, och jag var glad för chokladtårtan :D

 
Helle & Ange blev väldigt glada fr presenterna ^^

 
Fin dukning, och en glad babba som stot visar upp sina "black & white"-naglar

-TOPPENHELG! ..nu ska jag kila iväg och jobba hos The Schmidt's ;D

So long gott folk <3 /B.


Kommentarer
Postat av: hannah

var kommer din klänning ifrån?

skit fin verkligen!

2008-10-13 @ 20:58:42
URL: http://hankyy.blogg.se/
Postat av: babba

SVAR till Hannah:



Det är från grund och botten en vanlig svart foderalklänning från H&M, som jag dock gjort om lite.



Har dels öppnat upp den i ryggen så den är bar i ryggen, plus att jag då har sytt på den stora rosetten i efterhand :). Men tack ska du ha :D!

2008-10-13 @ 21:32:38
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0