sick'n tierd

God dag!

Idag mådde jag inte så bra, så det fick bli en sängliggande dag -Ångestframkallande!

Sen mår man ju inte bättre när någon sakta men säkert försöker säga upp bekantskapen med en, och dessutom lägga över skulden på mig. "så nu eftersöker jag en ny vän, någon intresserad?" -jag tror jag dör av.. ironi?

Konstigt att man aldrig kan träffa en människa som aldrig själv kan förmå sig att fråga fall man ska hitta på något. Ursäkta mig för att jag inte längre orkar springa efter som en hund, utan gärna vill ha lite respons. Men det är ju så lätt att, istället för att göra något åt saken, sitta och säga "dej får jag ju aldrig längre", nehe.. och NÄR frågade du senast? Förra året? Aldrig?

Men ja, tyck synd om dig själv och skriv tragiska saker i din blogg istället för att göra något, det hjällper ju säkert. vem vet, du kankse får dej en ny tisdagsvän? GRATTIS!

Tänkte egentligen visa bilder från React-fotograferingen, men tappade just lusten. Återkommer senare med ett gladare inlägg. So long gott folk <3 /B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0