Bild-dag

Godmorgon!

Gårdagens möte med studentkommittén gick rätt bra, förutom huvudvärken man fick med sig hem ;). Men nu har vi kommit på massa med roliga idéer och jag är SÅ laddad :D!

Efter mötet var jag ute med vovven och Johnito
(Blev lite utav en "dagens outfit bild", HAHA xD "Hund - privat").


...Därefter bakade jag scones, MUMS!


Sen kollades det på top model & gossip girl - Älska älska :D


Idag har jag & Danni bakat en fransk chokladkaka till Mamma som fyller år :)


...Och nu sitter vi och slö tittar på TV med lite frukost ^^


Snart ska jag bege mig till skolan,
För att sedan kolla ut kläder till finalen i Stockholm!
Adjö <3 /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad heter den hundrasen? shit vad fin, en sån önskar jag mig!!

2008-09-18 @ 21:22:38
URL: http://jessicajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0