blogguppehåll?!

Hallå, jag lever (!).

Nu har jag helt undermedvetet gått och haft ett litet blogguppehåll, det har varit tråk. Men här är lite bilder jag tagit under uppehållets gång ^^

 
Jag har krängt Marrängswizz & Johns mormorsbullar, MUMS!

  
Sen har jag varit hos frisören Beccie, hon bjöd på te ^^

 
I lör var jag hos Hedda på Wanås med Elin, vi såg på ondskan & passade barn!

   
I söndags gick jag modevisning med tema "sagor & mystik". Där var sjukt snygga kläder, min favorit blev klänningen på bild nr 1, designad av Kazoom Fashion. Förövrigt var mitt hår väldans fluff!


 
Sen har jag ju förstås varit i skolan och tagit del av Tim's mästerverk ^^

Nu ska jag snart möta Helle för lite käk, sen jobb :P
Adjö<3



Kommentarer
Postat av: Nina

Haha nu ska jag göra en sån ful grej att länka min hemsida här, men det är bara för att om du klickar dig in på porträtt så hittar du dig själv där så att du vet ;): http://hem.bredband.net/ninam

2008-09-05 @ 16:31:20
URL: http://catphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0