Torsdag

God dag!

Hade PA-möte med min handlere idag, det gick jättebra! Nu är mitt projekt planerat, det blir inget mindre än min blogg ^^. Jag ska göra en slags handbok om hur man gör en blogg etc. Ska faktiskt bli riktigt kul, att få in bloggen på skoltid -Kanon ju :)!

Nu ska jag göra färdigt lab-rapporten, för att sedan bege mig till staden för lite käk på house of bagels med Emma, Helle, Sophie och kankse Alec :) ..Ikväll blir det jobb!

Förövrigt saknar jag sunny beach. sol, bad, fest & värme <3
 


Åååh, vilken underbar vecka! So long <3 /B.


Kommentarer
Postat av: Fanny&Vanessa

Måste bara säga att du e väldigt vacker:)!:) och du har en fin blogg såklart:) ha det bra kram från tjejerna på justlikeus.blogg.se!:)

2008-09-18 @ 18:52:06
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0