SÖN, IGÅR, IDAG, IKVÄLL

Hallå!

I söndags biffade jag på gymmet med lillevän, ohyees! Efter det såg jag på Mamma Mia med John, Danne & Emma -Riktigt härlig dag!

Igår hade jag världens härligaste eftermiddag, den tillbringades nämligen ihop med mina favorit-ungar som jag passade i somras :D -Back in the days!



Idag har jag & fantastic 4 stylat Tim som en påskakärring :D.
Annars har jag tränat KiBox med Juicen, så nu är jag heeelt slut. Men, ett bigmeeting med studentkommittén väntar (krig är vad som väntas..).

..Så den som har bra förslag på 3:3-teman får gärna dela med sej av dessa :) !

Ikväll är jag både hund OCH barnvakt. Så det ska bli massa med promenader med vovven och sen ska jag & Danni baka scones, för att sedan kolla på gossip girl med Johnito och äta scones med te <3 Myskväll!



STOCKHOLM PÅ FREDAG, YÄÄÄÄY!

Kommentarer
Postat av: julle

INTE 90TAL IAF!!!

2008-09-09 @ 16:30:43
Postat av: Erik

90TAL är klockrent. Finns hur mycket som helst man kan vara, musik, film, politiker mm.

2008-09-09 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0