Äntligen vuxen?!

God morgon!

Oj, vad jag sovit ut idag - sköönt. Dock märkte jag nu att jag glömt kameran (med alla bilder från helgen) hos John, klaaant-Babba :(.. Det får bli ett super-långt inlägg vid senare tillfälle helt enkelt! Helgens bravader var hur osm helst följande:

Fredag:
- Modevisning
- Utekväll på Class
Lördag:
- Picnic
- Cirkus
- Tjejmys hos Alec
- Tbaren
Söndag:
- Hamburger grillning

...Förövrigt var jag på muséet igår och kollade på utställningen "Äntligen vuxen?!", fyfaaan vad bra den var! Jag är riktigt imponerad och stolt över att det är en del söderport elever som står bakom den. Den måste vara bland de finaste och roligaste utställningarna jag varit på - toppen! Dessutom fanns det massor med tekniska saker, bland annat fick man testa på olika stilar.. haha, här är jag som punkare:


Nu blir det skumbad & frukost! /B.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Gudars vad lik du var Eva longoria:)

Vad ahr du för påbrå om man får fråga:)



2009-04-06 @ 14:52:45
Postat av: Ronja

Hej! :)

Har du hört låten untouched, vad tycker du om den isåfall? :)

2009-04-06 @ 15:42:00
URL: http://myyseelf.devote.se
Postat av: babba

Svar till Isabel: Tackså mycket, det tar jag som en komplimang! Mina föräldrar är från Chile i sydamerika, men jag är född i Sverige!



Svar till Ronja:

Nej den ha jag inte hört.. är dne bra? :P

/B.

2009-04-06 @ 20:00:21
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: antonio

du verkar ha haft en schysst helg hermanita :)

2009-04-07 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0