Fredags-kul

Hallå gott folk!

Försov mig kraftigt idag, så fick utebli från min enda lektion idag... suck. Jag som skulle hålla mitt super intressanta föredrag om fundamentalism :/.. Hur som helst så får jag bege mig till skolan snart ändå, för idag ska jag ju trycka min blogghandbok, iiih :D! Tänka sig att det kunde vara så roligt att skriva en bok, ska nog bli författare ;) höhöö..

Solen skiner, varav jag ska inviga mina nya gamla solbrillor :). Vintage är bra, billigt med och dessutom miljövänligt - toppen! 

Dagens planer:
- Trycka blogghandboken (hoppas nu allt går bra!!!)
- Tvinga med nån på fika
- Kvalitetstid med familjen
- 16.30 styling inför visningen
- 20.00 första modevisningen
- 00.00 sista modevisningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0