Kines-kul

God kväll gott folk!

Bra dag, bortsett min förkylning förstås. Vilket jag numera alltid lyckas bli efter att ha tränat - jag ser det som ett tecken på att jag inte borde träna mer ;) höhööö..

Hur som helst så gick hela Fantastic 4 till trendie efter skolan för att köpa sig en kines ;). Haha, lätt stans roligaste glass! Dock fick jag en neger, varav Sophie tyckte jag skulle säga ifrån "Ursäkta, men jag beställde faktiskt en kines, inte en neger!". Vår humor må vara den mest barnsliga, men jag gillar det ;).

Alltr3's kines med långa armar :P

Min "Kines" aka niggaaah :P

Haha, vad kul man kan ha! 

Annars har jag mest jobbat resten av dagen och nu väntar plugg hela kvällen. Som tur är har jag precis bakat en paj som ska göra mig sällskap. Mums!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0