Mat-söndag

Tjohej!

Golf var det ja... Vi var så här laddade:

...Men ingen golf blev det för det. Nej, då var det tydligen tävling hela dagen så det var startförbud (!). VAFAN! När jag för en gångs skull tog mig ut på banan xD.

Vi fick bita i det sura äpplet och bege oss hemåt för att packa Picnic-korg istället :D

..För att därefter bege oss till Emmas dansuppvisning (som jag förövrigt inte fick några bilder på eftersom batteriet var urladdat). Men duktig var hon iaf. Mycket duktig!

På kvällen lagade vi förövrigt världens godaste lasagne!
Och citronkaka till efterrätt:

Oj vilken mat-dag! Haha, men mat är ju trots allt glädje :). So long!
/B.


Kommentarer
Postat av: .

Hej!

Kan du inte lägga in recept på det du lagar? ^^, typ tacogratängen? :D< 3

2009-04-27 @ 10:52:46
Postat av: babba

Svar till Anonym:

Hej! Självklart kan jag det :). Kommer inom kort ;D



/B.

2009-04-27 @ 18:38:37
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0