Sommar-nostalgi

God dag!

Då vart jag nyss hemkommen från en trip i Åhus hos Bea. Vi har nu mätt upp det sista till balklänningen, så nu ska hon börja sy i det riktiga tyget som för övrigt är hur vackert som helst! En liten fika i solen hann vi visst även med, gott gott. 

Jag blev väldigt nostalgisk nu och kollade igenom massa bilder från sommaren - jag hade verkligen världens bästa sommarlov! Jag saknar mitt mysiga sommarjobb som Nanny, vilka underbara barn och vilka underbara stunder vi hade :). Perfekta sommaren, check!

Haha, och när jag & Helle var i Karlskrona och hälsade på söto-gulle-Tim ^^

Ett dygn i Helsingborg med John, Holmer & Helle :)

Cykelutflykt till modesto garden ;)

Förfest innan det bar av till Handelsbaren - härlig bränna!

Färjan över till Helsingör och jag imiterar Danni: "Jag lyssnar inte lalala"

Lilleväns 18års fest, med underbart mysig dukning!

...Ja, listan kan göras lång ^^. Underbart vart det iaf!

Take care /B.




Kommentarer
Postat av: Helle

GE MIG SOMMAR NU

2009-04-13 @ 15:38:39
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0