Långfredags kärlek

Hallå gott folk! 

Igår valde jag att ha en lugn kväll istället för utekväll på T-baren, känner att jag vill bli frisk på riktigt en gång för alla! Kvällen bar av till Elin för lite grill, wii, trevligt sällskap och lite kladdkaka med förstås :). Mycket trevligt. Dock fick Elin för sig att dra på äventyr i vinslöv helt plötsligt "Folk, festen är slut - I'm going to Vinslööööv".
  

Idag har jag & J firat långfredagen med en reedig påsk-frukost med massor av ägg, smoothie, brämhults juice, yoghurt, mackor, frukt och massa påskpynt :). 

Dessutom bytte vi påskägg, och jag fick ett jättestort innehållandes ett fint underklädesset med korset, bh, trosor och stay-ups-hängslen -tack <3.

Annars har vi mest varit ute och gått i solen, samt storhandlat grillgrejer inför grill & kub-kvällen idag ;) - mys! Älska vädret och älska livet, käääärlek!
 

Nu blir det grill! Ciaao /B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0