Tisdag

God dag!

Igår åt jag tills jag sprack, typ. Emma & Per var på besök och det lagades tacos + marrängswizz, samt spelades en hejdundrans massa Cluedo (även fall Per var lite väck, höhöö). Förövrigt vet jag den godaste glassen till marrängswizz: Ottos "Gräddnöt" - yes!

Idag har jag lekt med min Fjant-Danni och nu har jag just sett klart filmen "Blow" med Johnny Depp & Penelope Cruz - FYFAN vad bra, men ack så sorglig. Jag har bölat floder! Tummen ner för knark, helt enkelt.


Imorgon:
- jobb 10-14
- lunch med Helle
- hem till Carl för lite käk & vin mm

/B

Kommentarer
Postat av: antonio

hermana blow es una pelicula muy buena pero fuerte en pensamiento destiniar! Bad way in real life!



Håller med dig med tuppen ner för knark

och tummen upp för personlig uttveckling



Din store bror Antonio /anton

2009-08-09 @ 05:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0