veckoslut

Hej där!

Ytterligare en bra helg genomförd. I fredags lärde jag upp vår nyanställda på jobbet, trevligt trevligt. På kvällen bar det av till Malmö för käk, vin & umgänge :).

Lördagen bjöd på lite jobb och därefter en mycket lyckad kräftskiva/avskedsfest hos Amy. 

Helt otroligt att hon åker imorgon och blir borta minst 13 månader (!). 
Overkligt, men hon kommer ha det så kul! Lycka till i Seattle, vilket äventyr!

Idag, söndag, har jag varit mycket duktig:
- tränat & simmat med lillevän
- städat hemma
- lagat middag
...barnsligt gott

Nu har jag just kommit hem från bion "Sommaren med Göran", riktigt rolig!

Imorgnon är det måndag igen ;) /B.

Kommentarer
Postat av: Amy

det är faktiskt helt otroligt, jag är här nu och ångrar inte det en sekund! ha det underbart på eurotripen, ta det försiktigt och njut för fan! :D

2009-08-25 @ 09:20:51
URL: http://amydee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0