Babbas 19års jubileum

God morgon gott folk!

Här har det stått stilla i två dagar nu pga tidsbrist :P. I lördags hade jag ju fullt upp med att fixa inför mitt cocktailparty (med fondue-middag och pannacotta till efterrätt), som förövrigt blev mycket lyckat! Förutom en hejdundrans massa roliga bilder, så lyckades vi även filma ett och annat kul xD.

Några citat från kvällen:
- "Sophie, det är slut. Du är leb!"
- "Nej, jag är en sån där.. vad heter det? Bisexuell kanske?"
- "Det är ju najs. Hade någon kysst min brud hade jag bara tyckt det var fett"
- "Alltså om man nu ska va på strippklubb och bli pålurad en brud kunde det väl åtminstone varit en snygg tjej som var värd pengarna, men nejnej. Jag skulle såklart få den ÄCKLIGASTE och fulaste av dem alla!!!"
- "Jag och Emma ska flytta ihop och börja plugga inom kort"
- "Jaha... är ert förhållande verkligen moget för att flytta ihop?"
- "Ohja, vi funderar på att skaffa barn också. Eller ja, vi har ju funderat på att adoptera också :)"
- "Okej, vad kul att ni ska börja plugga :)!"
(...HAHAHAHAH, klockrenaste konversationen!!!)


Tyvärr har inte alla filmerna laddats upp på Youtube än, men här är en där vi dansar Cha Cha Slide. Även Adi ger det ett försök ;) och Danne tittar förbi ibland, haha.


- Lillevän, direkt från Class Nightclub:


Eftersom Blogg.se inte vill ladda upp fler bilder så får vi nöja oss med en bild på bordet :P haha. Fler finns såklart på Facebook i mitt album "Babbas 19års jubileum".

Obs! Jag återkommer inom kort med kvällens roligaste film där Simon förklarar ett och annat och resterande gäster får uttala sig om sitt tycke i det hela ;).

Nu: Jobb 10-14
Sen: Pulka(?) + se Idol-Erik & Idol-Calle + Julklappslek!

So long! /B.






Kommentarer
Postat av: lillevan.blogg.se

hahahahahaha vafaen :D vilka jävla orginal alla är då!

2009-12-21 @ 10:50:27
Postat av: Emma

Haha, ÄLSKA detta inlägg! :D

2009-12-21 @ 12:37:16
URL: http://perkmar.blogg.se/
Postat av: ajsa

trevlig blogg du har :D

2009-12-21 @ 13:05:13
URL: http://ajsa.bubbleroom.se
Postat av: babba

Haha, det där med att skaffa barn var ju lätt kvällens roligaste uppdrag xD



/B

2009-12-21 @ 16:59:18
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0