Bra start i götet

God kväll!

Göteborg med detta underbara gäng har än så länge varit galet kul, skratt från start! Vi började med lite flum ihop med bror min som tog oss till något "vattenpipa-café" :P


Observera min och Sophies miner xD

Efter detta kalas begav vi oss till Anges brors lägenhet för att äta pizza + vin + Idol och såklart ringa och rösta på Calle! Om han vann skulle vi gått ut, men det gjorde han ju inte :/..


...Sen packade Sanna upp sin väska och kaoset urartade. Tjejkväll till tusen: prova varandras kläder, skor, diskutera smink och morgondagens utgång, haha.


Dessutom lekte Sanna fotograf medan jag och Alec agerade "modeller" och Sophie lekte Kjell från Ullared med kommentaren "Ser bra ut! Jag är sugen på annat... flytande.."

(Klicka för större) - och nej, vi är inte seriösa, haha!

Kvällens bild:



Kvällens roligaste:
Vi lurade John, haha! Sanna kom på den roliga idéen (enligt henne själv då) att hitta på för John att hon, Sophie, Alec och Ange planerat en överraskning för mig - nämligen att vi skulle på Girl Night där jag skulle få en lapdance (!), hahahahha. Stackars John gick på detta och försökte ringa hela kvällen. Vad gör Sophie och company då? Jo, sms:ar från min mobil att "Babba kan inte svara, vi har beslagtagit hennes telefon under överraksningen . Hon är i goda händer ;) Hon ringer sen!"

Allt var ju dock lögn, men John tror typ fortfarande att vi var på strippklubb?!

Kul kul!


/B.



Kommentarer
Postat av: Karolina

Määän Härrägääud Anton! inte ta mä Lillasyster På sånna ställen! ;D

2009-12-12 @ 00:02:04
URL: http://www.sprattlan.devote.se
Postat av: Antonio

Vadå tobaksfri färsk presad frukt i princip, hoppas hon och hennes vänner följer med på något annat kul till nästa gång :)

2009-12-12 @ 06:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0