Nyårs outfit

God kväll!


Jag fick förfrågan på nyårs outfit och sanningen är den att jag knappt kollat på nyårsklänningar(!). Jag känner inte att jag har råd med någon sprillans ny outfit, så jag har försökt hålla mig undan jag-vill-ha-plågan :P. Men här är lite bilder på vad jag förmodligen skall ha på mig:

En ny svart tubklänning från ZARA, i ett spets-aktigt mönster.

Till det ett par klackar. Dessa från Kmb, köpta på OP Johanssons.
(Det är ett par ankelboots i skinn och lack, med snörning)

Självklart skall Babba ha röda läppar, as always. Speciellt nu när jag äntligen fått mitt röda ALARM läppstift från Make Up Store i present av mina vänner :).

Vad gäller väska blir det antingen min färgglada senapsgula från Mango, eller min svarta kuvertväska i mocka från MQ. Vi får helt enkelt se :).

Jag fick även en fråga om jag tyckte att man kunde ha en rosa klänning på nyår eller ej. Svar: Nej. Haha, skämt å sido. Självklart får man ju bära vad man vill, men själv skulle jag aldrig dressa mig i något rosa på Nyår, eller vid något annat tillfälle heller för den delen (med undantag för blommiga klänningar med INSLAG av rosa). Personligen tycker jag att man ska ha något mörkare på sig till Nyår, exempelvis svart, grått/silver, eller helst av allt: Midnattsblått - finns det något stiligare? - Nej!

Här är en riktigt fin Nyårsklänning som Amanda bloggat om:
Från Forever 21

So long! /B.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad händer för dig på nyår?:)

2009-12-27 @ 17:59:25
Postat av: Anonym

Blir perfekt Babba! :)

2009-12-27 @ 18:02:26
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: Babba

Svar till Johanna:

Det blir först middag hemma hos Linn, därefter skall vi in till staden för att se raketerna och slutligen skall vi antaligen hem till någon/ut. Vi får helt enkelt se :).

/B.

2009-12-27 @ 18:40:19
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0