Göteborg i bilder

God dag!

Lite pic's från Götet kommer här som utlovat.

Fredagsnatten spenderade jag i sällskap av Alec och Lillevän, samt en bag in box och några offer på facebook :P haha. Alec bjöd på lite moget snack, höhö ;)

Dagen efter var det som sagt dags för fotografering för Ange :)

Därefter begav vi oss in till stan för käk och julshopping!
Så blev min sminkning förresten. En osminkad sminkning =).


På kvällen sminkade Angelica oss inför kvällens utgång

Sanna fick sotade ögon:

Sen tog vi spårvagnen in till Avenyn för att möta upp Talp och Andreas

Efter en liten krogrunda med grabbarna tog vi farväl för att bege oss vidare till PUSH som Filly skrivit upp oss på listan till, under namnet "Birgitta" hahaha. Hon är go hon! Hon känner ju bara mig som "Babba", så hon trodde jag hette Birgitta i förnamn xD.  Tanken var att vi skulle till NIVÅ också, men tiden blev knapp :P.

Slutsats: Galet rolig utekväll med massa Anna Anka skämt, haha!

Dagen därför blev det tåg hem + lasagne + espressohouse
So long!
/B.


Kommentarer
Postat av: J

Verkar varit toppen dagar i Götet:)

2009-12-15 @ 13:02:35
URL: http://johannacathrine.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har hon från top model linser? bra blogg :)

2009-12-15 @ 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0