Jul hos BarbaPappa

Goder afton!

Vilken mysig lille julafton vi haft hos min pappa, eller "BarbaPappa" som John så fyndigt vill kalla honom ;). Det bjöds på god middag och därefter ris a la malta. Juste, jag fixade fram ett gäng Irish Cofie också - gott gott.
Jag & John vid middagen
Mina fina Irish Cofie's ;)
Barnbarnen: Cornelia och Amanda :)

Nu är respektive klappar utdelade och jag gör mig redo för ytterligare julfirande imorgon. Ungefär såhär ser morgondagen ut:

- Frukost + julfilm + presentbyte med John
- Julfirande hos hans föräldrar i Broby
- Hem till min mamma för kvällsjul
- Midnattsgudstjänst med John & lillevän

Kommentarer
Postat av: Folkesson's

Hej Barbara! ses ikväll!



ps. det stavas coffee

2009-12-24 @ 11:42:07
Postat av: Anonym

Irish Coffee såg inte fel ut.. men själv hoppas jag på en mojito-a-la-morbror till kvällen :P



HAHA oo ja 5 M I N S T!

2009-12-24 @ 12:50:18
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0