Julada'

Tja snygg!

Vilken kväll det blev igår - knappt lyckad! Alltr3 var lite små stirrig över att galajet denna gång var hemma hos honom, men när järgern gjort sin nytta blev han lugn igen ;). Alltr3 hade dessutom skrivit ihop en text om allas (miss)lyckande sedan studenten - as kul. Bra som jag är, så har jag det på film så den kommer upp inom kort.
Klassbild <3

På M&M fick man kötta sig fram. Både i kön in, ut, garderob och dansgolvet(!). Några tjejer ville tydligen bråka och rev sönder hela min strumpbyxa(!) så jag såg ut som en hoe resten av kvällen. "En väldigt vacker hoe isf" höhöö..

Vi gjorde ett trevligt killgäng från Malmö sällskap vid deras bord (eftersom man på M&M tydligen måste ha hyrt bord för att ens få sitta). Det blev en massa Anna Anka (såklart) och shots. Vidare destination var: dans, all night.

Förutom kaos vid jackorna var det en helt GALET bra kväll. God fortsättning!

Nu ska jag äta pizza, sen blir det spel & kladdkaka med Simon & Sophie. /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0