Lillevän är en dålig förlorare

God kväll!


Här är filmen där Elina läser upp Alltr3's text om oss alla Sp3E:ares framgångar sedan studenten. Ni får ursäkta Elinas grova skånska ;) höhöö..



Förövrigt så har vi nu spelat färdigt Gin Rummy och guess what?! Jo, den dåliga förloraren Sophie förlorade big time :D, så nu är hon så sur att hon ska bege sig hemåt - Stackars Simon får dras med henne nu ;). (OBS! Man ska ha så lite poäng som möjligt):

Det har annars varit en hård kväll för Simon också:
John: Simon, det är tur för dig att jag inte är beväpnad.
Sophie: Men Simon! Jag sitter väl hellre på stolen än i ditt knä!

So long! /B.

Kommentarer
Postat av: therese

i morgon får du lägga upp nyårs outfiter:)! kan man ha en rosa klänning tycker du?

2009-12-26 @ 23:04:51
Postat av: Babba

Svar till Therese:

Absolut. Kan visa vad jag själv tänker bära :) - klänningstips finns annars i inlägget vid namn: "Dragkedja mig, tack".



Hörs imorrn ;)! /B.

2009-12-27 @ 00:01:14
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0