Lördag 5/12

God morgon!

Mycket lyckad dag igår. Idag känner jag mig dock både väldigt trött och förkyld efter lördagens långa dygn. Gick upp kl 7.00 och lade mig 3.00 ....zZZZzzz

Lite bilder från Köpenhamn:
I Köpenhamn redo för shopping!
Förövrigt är både jackan & mina handskar nya fynd från Malmö förra helgen!



Vi tog matpaus och kom fram till att danskarna inte har bra mat alls!



Vi hittade en sjukt mysig liten skoaffär som låg lite bakom torget.

Jag och min älsklings-fjant på TIVOLI <3.


När vi kom hem var vi sinnes hungriga (igen, haha), så vi bokade in oss på Bar-B-Ko och åt en syndigt god middag: Entrecote (som var helt perfekt!!!) med klyftpotatis & foyotsås. All cred till Jonte som grillade så gott ;D!

Sen bjöd kvällen på förfest & Victoria's secret show på T-baren.
- Helt klart det finaste setet på visningen (och sötaste modellen) :)!

Fler bilder finnes på Facebook.

So long! /B.

Kommentarer
Postat av: ebba

ÅH, vilken affär är din jacka ifrån? den var väldigt fin :D

2009-12-06 @ 13:06:29
Postat av: babba

Svar till Ebba:



Tack! Den är från Vero Moda, tro det eller ej! :)



/B.

2009-12-06 @ 13:13:36
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: lisa

Tack för en bra blogg! Men din pojkvän ser ju ut som en gammal gubbe! Det kan ha varit en av de fulaste jackorna jag sett på en väldigt lång tid. Varför vill han se ut som 60 i förväg? Bara en fundering...

2009-12-08 @ 11:41:10
Postat av: Babba

Svar till Lisa:

Tack, kul att du uppskattar min blogg :). Haha, vad gäller min pojkväns jacka så är väl smaken som baken, som man brukar säga ;)? Han har en ganska så klassisk och tidlös klädstil och målet är nog inte att se ut som 60. Själv tycker jag han klär mycket bra i den stilen han har, lite som the talented Mr. Ripley :) - Tänka sig att smaken kan vara så olika? Och tur är väl det!



Hoppas det lättade på din fundering!

/B.

2009-12-08 @ 15:55:58
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0