Sola är jobbigt, check

God kväll!

Imorgon:
- Jobb 10-14
- Lunch med Alltr3 + julshoppa

På kvällen ska jag vara med min Fjant-Danni. Vi ska laga mat (eftersom hon är en kock :P), samt förbereda inför mitt cocktailparty på lördag - myskväll.

...Så här såg det ut sist vi lekte i köket höhöö

Vet ni vad jag har gjort idag, btw? Jo, jag har solat(!) - ja, hör och häpna! Jag har tänkt göra det länge nu, då mitt ansikte blivit betydligt ljusare än övriga kroppen xD, men det blir aldrig av. Är det bara jag som tycker det är grymt jobbigt att sola? Ut i kylan, för att sedan klä av sig alla kläder, lägga sig och vänta in sin tid för att sedan gå hem igen och lukta äckel. Nej, jag får panik på sånt - så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en lång dusch! Dock säger vissa att "färgen försvinner då"? Vadå, skulle den spolas ner med vattnet? Kom igen!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0