Tjo-Tisdag!

God dag!

Imorse höll jag på att dö av rädsla. Jag kände mig svimfärdig så jag satt mig ner. Då svartnade det för ögonen, jag kände mig illamående och började kallsvettas... Jag fick panik och började tänka "Nej, nu kommer det. Jag kommer spy. Fan! FAN! FAN! Tänk så har jag maginfluensan? Blir sängliggandes resten av veckan?! SPY?! NEJ!!" (Ni som känner mig vet ju vilken extrem spyfobi jag har. Jag har inte kräkts sedan jag var 5 år gammal). Efter första klökningen blev jag så rädd att jag sprang in i sovrummen och lade mig i fosterställning och började be till Gud. Av ren rädsla somnade jag lyckligtvis till och vaknade en halvtimme senare pigg och glad (!). Hur skumt? :S... 

Dagens aktivitet var hur som helst att jag skulle övningsköra till IKEA. Vet ni? Mitt lokalsinne höll ;) haha. Så nu har jag kört i ca 2 timmar. Såå kul :D.


Jag köpte lite fler "party-vinglas" (alltså såna billiga som jag och John tar fram när vi har förfest, haha), galjor, värmeljus, kronljus och en julstrumpa <3.

Dagens to do:
- Handla inför lördag
- Hämta Danni i skolan
- Laga tomtegröt
- Komma på något gott att laga till kvällsmat (Förslag?!)

/B.

Kommentarer
Postat av: :)

det ar battre att satta en pasa pa huvudet an att spy. tycker du inte det babbsy?

2009-12-15 @ 18:16:42
Postat av: babba

Svar till ":)":

Hahahhahaha, jag gissar på att denna glada smily är Emmie? ;) Eller Mimmi? Eller någon annan Sp1E-tjej ;D. Galen kväll den gången helt enkelt, då hör påsar på huvudet till höhöö



/B.

2009-12-15 @ 21:25:09
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0