Tummen upp

God dag!

Klockan är ett och jag är redan supertrött(!) - sablans bygg-gubbar som väckte mig. Men just nu sitter jag med pinnen i knät och myser :).


Annars måste jag faktiskt ge tummen upp för följande saker:

1. Tresemmé shampoo och conditioner Colour Revitalize
För det första: billigt! En hel tub för ca 90kr. Dessutom är de jättebra. Håret blir mjukt och lent utan att tyngas ner. Helt klart ett bra fynd!
2. Min mobil W715
Den har verkligen varit över förväntningarna. Den tar bra bilder, är smidig och inte så "plastig" som många andra Sony Ericsson telefoner kan vara. Dessutom är den nästan som en handdator för mig. Jag brukar kolla bloggar genom den, kolla min e-mail, blogga från den och ladda upp bilder + att den även går att användas som modem till laptopen (alltså istället för mobilt bredband) - Awesome!
....Hur kul är det inte när man känner att man verkligen gjort bra köp?!

Nu ska jag ut med pinnen sen till jobbet. So long!

/B.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd bara att du inte förstår hur dålig din telefon är egentligen.

2009-12-03 @ 13:38:06
Postat av: babba

Svar:



Haha, kul JOHN ;).

2009-12-04 @ 08:14:33
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: J

Vi ska jobba på en festbåt:) vi har bara några timmar att "njuta" av storstan:P Första gången jag åker dit!!

2009-12-04 @ 11:50:10
URL: http://johannacathrine.blogg.se/
Postat av: felicia

åh, vi hade exakt en sån hund innan..

2009-12-06 @ 14:12:44
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0