Update från Götet

God kväll!

Vistelsen har varit till belåtenhet och den är ju än inte slut =). Jag & lillevän satt uppe halva natten och fjöntade oss med Altr3 på facebook :P haha, så kan man göra när man har sovmorgon ;). Medan alla andra skulle upp vid 6-tiden kunde vi sova vidare till 10 imorse, moahaha.

Väl på Make up Studion gick dte mycket bra. Jag fick en "osminkad sminkning", alltså en smiknning som ska se osminkad ut. Verkar vara något av dte svårare faktiskt, men Angelica var mycket duktig. Fotografen var också jättebra och verkade minst sagt nöjd med oss som team ;). Kort och gott: det gick bra!

Annars har jag och Sophie glidit rundor på stan och sniffat parfymer + shoppat julklappar. Nu sitter vi hos Anges bror med vin, bailys, cider och gör oss i ordning. Angelica står för sminkandet =)!

Ikväll är det tänkt att vi ska dra ut, frågan är vart? Utelivet ser inte så ljust ut för 18-åringar här borta... 25+ typ överallt :S. Men men, vi får väl se hur det artar sig.

Bilder kommer imorgon när jag lagt in de i datorn.

SO LONG GOTT FOLK =) /B.

Kommentarer
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-14 @ 12:09:01
URL: http://jroom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har sett din bild nu, sjuuukt fin :) e så himla nöjd tack än en gång. ja lägger upp den på bloggen imorn. har dock bara fått se en sålänge men får väl resten i slutet av veckan skulle jag gissa på :D

2009-12-14 @ 22:35:02
URL: http://angelicamua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0