Babba under ett ångestmoln

Hallå ja!

Jag har hamnat i nått slags ångest-moln, sjukt jobbigt. Jag får inget gjort, allt är tråkigt (inte minst skolan). Projektarbete, aerobicpass, FN-rollspels utvärdering etc etc... Vilka jäääävla bördor!!!!!!!!!! Sportlovet hjälpte inte ett piss. Studenten, var är du?

Jag längtar till studenten, fast även den är ju ångestframkallande. Så jävla mycket förbredelser, och till råga på allt så är ju mina föräldrar i Chile fram till April
- så jävla tajmat (noooooot) !

Hur som helst så har jag nu bestämt mig för vilken färg jag ska ha på balklänningen, det får bli en mörklila, istället för mörkblå (då det visade sig att typ ALLA skulle ha blå).

Men lila blir nog bra, det är fint till brunetter :). Se bara på Longoria, mums!



...Dock ska jag verkligen inte ha en sån klänning, TO MUCH! Stilrent, tack.


Nej nu ska jag bege mig till jobbet
(vilket är det enda som inte är ångestframkallande nu för tiden, sjukt).

Adjö! /B.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag hade blå/vit klänning :P men en lilla e säkert skitsnygg på diig!



Det blev inte pär.Schmidts tyvärr. för att då hade min käre far fått frispel om jag hade gått in till ännu en optiker :P haha. Men det blev ett par bruna donnakaren. aningen stora men skitsnygga! :)

2009-02-23 @ 18:59:58
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: babba

Svar till Amanda: Ja, jag har sett det på din blogg, riktigt fin. Det är så fint med blå klänning, särskilt när man är blåögd - love it!



Aha, vad kul. Snyggt med oversize bågar :D



/B

2009-02-23 @ 19:05:56
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: Isabelle

du är så grymt lik Eva Longoria

2009-03-01 @ 14:32:07
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0