FN-rollspel 1

Hallå gott folk :)

Iran lägret pågår för fullt! Söto-gulle-Tim har gjort sig välförtjänt sin söto-gullighet som gått ut med hunden både igår och idag morse - de har blivit värsta polarna!

Lite bilder från The Camp:
Mimmi sover i Fjant-dannis rum, naaw ^^


... Medan Tim & Alle sitte ruppe hela nätterna och gör nada xD


Dag 1.
Alltr3 var sinnes nervös och höll på att gå in i väggen av panik. Hans lösning blev att lägga öve rinledningstalet på mig en halvtimme innan det skulle hållas -framförhållning a la Iran!



...På kvällen knarkade vi resolutioner och Iranska argument, samt lite youtube ;).

Så kul hade vi xD


Dag 2.
Idag har jag tillbringat dagen med Tim i Fred & Säkerhets utskottet


Hela delegationen:


Nej, nu ska jag återgå till mitt läger. Tacos ikväll :)!

"In Shalah"


Kommentarer
Postat av: Helle

haha duktig flicka, ingen dålig uppdatering det där! på helles order dessutom, najsigt värre!

2009-02-05 @ 22:16:45
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-09 @ 11:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0