Världens mest underbara helg

Hej gott folk!

Jag har haft världens mest underbara helg, som än inte är slut ;).

Fredagen bjöd på spelkväll med Sanna, Linnea, Amanda, Julia och John. Det lagades mat, dracks vin & mojito's, samt spelades en massa spel -Såklart! Slutligen fick kvällen avslutas med snöbollskrig ^^.

Lördagen den 14/2 - Alla hjärtans dag, som inte kunde blivit bättre! John dukade fram frukost med hjärtformad-salami, på eftermiddagen tog vi en promenad längs hammarsjön och drack varm choklad och på kvällen var vi ute och åt 3-rätters på La Cusina (MUMS), för att sedan avsluta hemma hos mig med ett varmt och mysigt skumbad med tända ljus och chokladmousse :).

Idag har vi åkt pulka med Emma, Danne och Sanna, samt spelat kort =). Nu blir det fetaost-sallad och film! 


Bilder på hela kalases skall minsann komma upp imorgon, adjö så länge! /B.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, låter som en helg underbar helg! Blir nästan avundsjuk tänkte jag skriva.. men nej, jag hade en underbar helg jag med :)

2009-02-16 @ 11:40:24
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0