fantastic 4 dag

God dag!

Dagens roligaste:
Fantastic 4 dag hemma hos John med spelet: Helt hysteriskt. Något som var helt hysteriskt (kul) var Tims charader av en pannkaka: lägga sig raklång på golvet!

Dagens roligaste nr2:
Sophies resumé från hennes PRAO-plats på lantbruksgymnasiet i 9:an, där hon bland annat fick köra in hela armen i en ko's bak, WAHHAHAH!

Förövrigt är Tim konstant trött, tur att jag matar honom med mina sockerpiller!



Nae, nog med flum. Nu blir det snart jobb, sen myskväll med Helle<3.
Adjö /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var fortfarande inte JAG som körde in handen i baken på den där kossan xD Jag var bara assisten

2009-01-15 @ 17:26:34
Postat av: Babba

Svar: HAHHAHA, jojo men visst ;). Om inte annat så är dte iaf roligare att låtsas att det var DU xD! (förövrigt är dte inte så mkt bättre att va assistent heller lillevän ;D)

2009-01-16 @ 09:50:04
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0